Inspiration;

Igår satte jag ihop ett kollage som jag glömde att posta igår kväll, så nu lägger jag upp det istället! :> Vill ni se mer av dessa bilder, eller vill ni hellre att jag lägger upp mina egna? Eller kanske både och? :o

Jag tycker i alla fall att det kan vara roligt med en blogg som blandar sina egna bilder med andra; problemet är bara att man tillslut inte vet vem som har tagit vilka bilder + hela grejen med copyright... (Men ifall fotograferna till dessa bilder ber mig att ta bort dem, kontakta mig utan tvekan, så kan vi ordna det!) ^_^

{ Grattis i efterskott till Johnny Depp som fyllde år den 9onde Juni! ;* ♥ }







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!