Spirit Tracks & ingen sol

Idag har jag bara suttit och spelat The Legend of Zelda: Spirit Tracks nästan hela dagen, och det lönar sig faktiskt. Har nästan (men bara nästan) klarat spelet; och det är minst lika roligt som föregångaren Phantom Hourglass. Spelnörd, javisst ;> Men jag önskar att solen kunde kika fram så att man kan sitta ute och sola samtidigt som man spelar, eller knapprar på datorn och bloggar! ;> Hm, men man kan ju faktiskt inte få allt här i världen!







Veronica

Vilken mysig bild du fick på molnen :D

Kommentaren skrevs den: 2010-06-21 at. 23:32:57
Din blogg/hemsida: http://grandby.blogg.se/
Nicolina ♥

heey, du har sjukt fin design, tror du kanske att du skulle kunna fixa min lite? (: jag länkar dig och ah har inte så mycket att erbjuda men skulle vara väldigt snällt! hör av dig om du vill och kan :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-22 at. 00:00:48
Din blogg/hemsida: http://nnicolinagustavsson.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!