Dessa brillz vill jag ha!

Vad passar bättre till sommaren än att kunna vinna ett par solbrillor till sommaren? Det är jätteviktigt att du skyddar dina ögon från solens UV-strålar, även fast det bara är molningt eller disigt ute. Faktum är att det nästan är VIKTIGARE då, eftersom man oftast börjar kisa när det bara är soldis ute; vilket både anstränger musklerna i ögonen OCH kan ge upphov till fula rynkor.

Detta kan alltså undvikas med ett par solbrillor! ^_^

Och denna tävling hittar du hos Sannas rum!
{klicka här för att komma till tävlingen ♥}




LYDIA

sv: HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAH men ärligt! xD DU SKOJJAR!!!??! Denna människa är ju helt störd, avundsjuk och i brist på självförtroende, därför trackar hon ner andra! Lågt!

Kommentaren skrevs den: 2010-05-30 at. 14:24:45
Din blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
LYDIA

Haha, har fått fler kommentarer från detta retard.... Hon säger (jag gissar att det är en hon);



Naw stackars gumman, som sagt du vill ha uppmärksamhet. Annars hade du inte gjort detta!



Har inte upplevt det själv men känner folk som har och tycker den här flickan överdriver som satan.



Dock! Jag har spårat ip-nummret och det kommer från typ... Backa! 1) Vars fan är det? 2) Jag känner ändå ingen som bor i nåt jävla Backa. Så - HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHA SLAKTTAAAAAAAA!

Kommentaren skrevs den: 2010-05-30 at. 14:31:19
Din blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
LYDIA

sv: Men åh, gud så bra! Tänkte inte ens på att man kunde göra det! Med tanke på att männskan är anonym... Men bra! :D Hoppas du flikade in med att han/hon både på dig OCH mig? :]

Sjukt fegt att va anonym och ge flera kommentarer liksom...

Kommentaren skrevs den: 2010-05-30 at. 14:56:30
Din blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
S A N N A S . R U M

Ja, men att polisanmäla kan man alltid göra. Roland har tidigare uppmanat mig att polisanmäla liknande kommentarer, för blogg.se kan ju inte göra nåt åt saken.

Kommentaren skrevs den: 2010-05-30 at. 15:05:15
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!