Mina nya kuddar

Just nu sitter jag med en stärkande och mjukgörande hårinpackning i, och väntar på att Sex and the City 2 ska ta slut. Eller inte ta slut, kanske är rätt ord. Har bokat tvätt-tid imorgon klockan 16, så jag funderar på att gå till gymmet eller hitta på någonting imorgon innan; jag ska nog försöka diska undan lite så att det är snyggt här tills Andie kommer tillbaka, hihi :]

Måste visa två av mina tre supersnygga kuddar som jag köpte på Indiska häromdagen tillsammans med Cissi. Superfina är dem i alla fall, och kalaset gick på 378 kronor tror jag att det var. Just nu har dem nämligen "ta tre kuddar & betala för två", så det gäller att passa på!

I vilket fall som helst så ska jag testa på den där nya serien "Shea Cashmere" från Schwarzkopf som har kommit ut. Den ska tydligen mjukgöra och ta bort frizzighet, vilket jag tycker låter som att det borde passa utmärkt på mitt lockiga och burriga hår. Nu när jag precis har klippt mig vill jag ta hand om mitt hår med bästa möjliga produkter, så jag tänkte faktiskt testa detta "budgetmärke" istället för att spendera pengar på något superdyrt som kanske ändå inte fungerar. Man måste ju vara lite smart och ekonomisk. Synd bara att förpackningarna inte finns i större format; det hade varit ännu bättre! :'D Återkommer med recension senare.









MAARIAWH

Fina bilder, hoppas du har en bra dag! :)

Kommentaren skrevs den: 2010-09-04 at. 19:48:08
Din blogg/hemsida: http://maariawh.blogg.se/
nicole

Vill också ha en kitty klocka!



va gärna med i min tävling om ett valfritt smycke från chapnlle

/Shopaholly

Kommentaren skrevs den: 2010-09-04 at. 20:13:26
Din blogg/hemsida: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Johanna

Tror vi har den där kudden som är rosa/lila/guldig hemma faktiskt! Väldigt fina var de i alla fall, tror jag ska passa på och köpa några till mitt rum!

Kommentaren skrevs den: 2010-09-04 at. 20:58:42
Din blogg/hemsida: http://hallplatslyckan.blogg.se/
S A R A - Carpe diem

SVAR: Förlåt för sent svar. ^^

Vad tråkigt, fanns det inga mindre storlekar kvar? :(

Kommentaren skrevs den: 2010-09-05 at. 09:53:11
Din blogg/hemsida: http://insidesara.blogg.se/
Layla

Fina kuddar! :D



Indiska har så underbar inredning <3

Kommentaren skrevs den: 2010-09-06 at. 11:51:46
Din blogg/hemsida: http://kittenneverland.blogspot.com/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!