3 augusti 2O11

Godmorgon! :] Vaknade med mensvärk, så jag ska ta min Orudis (tablett mot värken alltså) och två alvedon och hoppas på att det går över. Ska även passa på att käka frukost, och sedan blir det att försöka plugga klart delkurs II av min sommarkurs, och kanske påbörja delkurs III - i alla fall kika vad den innebär så att jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem ifrån Usa! :> Sen blir det nya avsnittet av Masterchef säsong 2!

UPDATE: Neej, min favorit åkte ut :( Nu vill jag inte kolla längre, bläää.



{ B i l d k ä l l a }




Jennifer

Riktigt fin blogg! :)

Kommentaren skrevs den: 2011-08-03 at. 12:34:07
Din blogg/hemsida: http://erikssoons.blogg.se/
Ida

Så sødt billede af dig! ~~

- Ida / couturexx.blogspot.com

Kommentaren skrevs den: 2011-08-03 at. 17:21:57
Din blogg/hemsida: http://couturexx.blogspot.com/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!