Today;

Kom hem från skolan vid halv ett tiden, och då hämtade jag även ut min inpackning från Eleven som jag beställde i söndags. Jag har redan tjuvdoftat på den; loveeeely! Ska testa den senare ikväll, ska tvätta mitt hår med schampoo och "nollställa" min balsamkur och börja på nytt nu med denna nya inpackning. Hoppas att den fungerar bra - jag har bara hört bra saker om den så det ska nog bli bra! Vill ni att jag ska skriva en reccension på den när jag har använt den ett tag? :]

Ska snart sticka till gymmet, har ett styrkepass + konditionspass idag att genomföra. Tror att jag ska köra lite rodd också, det var ett tag sedan. Nu måste jag byta och och göra mig iordning! Skriver mera senare. Kanske. xx






E l v i r a

Vilken mysig! :o



svar: Vad bra. Kram.<3

Kommentaren skrevs den: 2011-02-23 at. 01:03:55
Din blogg/hemsida: http://lillvalpen.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!