Razzle Dazzle

Jag bara älskar mitt nagellack! :o Ska köpa en flaska till så att jag har - det är verkligen min favoritfärg. Vill försöka att hitta någon t-shirt eller ett linne i samma färg - är det någon av er som vet var/om det finns? ^_^ Nu
ska jag kika lite på Parlamentet, sedan måste jag sätta igång att plugga. Jag har inte riktigt kommit in i ett flow sådär som jag gjorde förut... Usch. :/ Men det går nog så småningom!





Alexandra

snygg ring och snygga naglar :D

Kommentaren skrevs den: 2011-01-30 at. 08:27:52
Din blogg/hemsida: http://alexandrareichert.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!