Får man lov att skryta lite?

Men alltså, vi är faktiskt "ASbra", som Emma skulle ha sagt. För nu har vi fått godkänt på vår B-uppsats om filmljud, och behöver inte tänka så mycket mer på den. Brilliant, just brilliant! Oj, som vi har kämpat alltså. Men det löste ju sig. Nu får vi vänta på att den andra halvan av sista delkursen ska betygsättas, så att man senare kan ta sommarlov med gott samvete. Vill ni läsa uppsatsen och bli inspirerade? Säg till!





Maggy

Du, jag har en fråga :] Vad gör man egentligen om man studerar "Digital Media Design"? Visst, jag kan googla det, men det hade varit riktigt roligt att höra av dig som går där liksom :)

Kommentaren skrevs den: 2011-06-15 at. 10:44:42
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
Caroline

Vad duktiga ni är! Måste kännas skitskönt att den är ur världen!

Själv klarade jag inte av det. Kan bero på att jag skulle skriva den själv. :/

Får jag läsa eran så gör jag jättegärna det! Så kanske jag får lite insperation att ens börja med min b-uppsats.

Kram kram!!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-15 at. 13:11:52
Din blogg/hemsida: http://ska skaffa mig en snart. :)
bella

sv: Åh tycker du? Tack vad glad jag blir! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-15 at. 14:52:18
Din blogg/hemsida: http://bellzors.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!