Läsarfråga:

Q: Hur mycket pengar tjänar du på din blogg? :)

A: Det beror på hur mycket uppdrag jag får i månaden. Ibland får jag uppdrag att skriva sponsrade inlägg hos Blogvertiser, ibland blir jag tillfrågad om ett speciellt företag kan visa sin banner på min blogg under en viss tid. Detta ger en viss inkomst givetvis. Videofy.me har jag tjänat mig en hacka på, men inte kunnat hämta ut någon lön än, och detsamma gäller med Bloggerfy eller Bloggpartner. Slår jag ihop det som jag vet att jag har tjänat ihop blir det kanske runt 1000-1200 kronor ungefär.

(Jag skulle dock föredra om frågorna inte var anonyma, känns så opersonligt att svara till någon man inte vet vem det är, speciellt om det är personligare frågor. Hoppas ni förstår vad jag menar! :>)





emma

superfin blogg!!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-17 at. 14:10:43
Din blogg/hemsida: http://emzui.blogg.se/
robyn

mihihih :D haha, ska visa sen när allt är klart :D puss

Kommentaren skrevs den: 2011-06-17 at. 15:10:09
Din blogg/hemsida: http://delightz.blogg.se/
Tricia

alltid när du tar dina bilder så får dom typ glittrig bakgrund? asså rosa, prickar osv. :o sjukt fint, hur gör du? :D förlåt om jag är anonym..

Kommentaren skrevs den: 2011-06-17 at. 17:24:36
moa

sv: Men ååååh! Tack så himla mycket!! Du gjorde verkligen min dag! ;-*

Kommentaren skrevs den: 2011-06-17 at. 17:38:25
Din blogg/hemsida: http://moabernhardsson.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!