Idag;

Idag känner jag mig bättre! Känner mig inte alls svullen i kinderna/under ögonen, och jag har inte behövt snyta mig så många gånger ändå. Hostan sitter dock kvar, men den är också mycket bättre. Ska försöka ta mig ut i solen imorgon i alla fall, jag vill inte ligga i sängen flera dagar nu när det är så fint sommarväder! :>

Har suttit med min favorithårinpackning idag i någon timme, för mina toppar har blivit så otroligt torra. Ska ta och klippa någon centimeter såsmåningom - senast jag klippte håret var i februari liksom. Tänkte att det kunde få bli extra fräscht till sommaren.










Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!