Today

Har haft en bloggpaus ett bra tag nu, men jag har varit hemma i Stockholm och firat min brorsas student! Bilder och filmer kommer att komma upp såsmåningom, men just nu har jag så lite tid på mig. Bussen går nämligen snart, och jag måste packa ner lite mat och det allra sista innan jag åker! :]






sevendaysaweek

sv: men åh, tack så mycket!

Kommentaren skrevs den: 2011-05-31 at. 06:28:48
Din blogg/hemsida: http://www.sevendaysaweek.se
matilda

hej! gör du blogg designer? skulle va snällt om du skulle vilja göra en åt mig!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-01 at. 16:43:42
Din blogg/hemsida: http://claesso.blogg.se/
Koki

Inte besökt din blogg på länge nu, men gud vilken söt lugg du har på bilderna! :D <3

Kommentaren skrevs den: 2011-06-11 at. 15:26:55



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!