11 december

Åh! Såg att jag hade fått en massa nya besökare idag! Fattade inte varför förrän jag såg att jag minsann hade fått en plats på blogg.se's startsida. Tack så hemskt mycket! :} Detta gjorde verkligen min dag ännu lite bättre. Analyserandet av den sista Pirates of the Caribbean-filmen gick bra idag också, men det var mycket svårare att skriva idag. Vet inte riktigt varför, men lite har vi fått ihop i alla fall! Tog en runda på gymmet idag också, kondition på crosstrainern. Gick bra, men fick lite ont i knäna efter. Får vänja mig långsamt tror jag så att jag inte skadar mig. Imorrn ska jag upp på stan och kika lite på julklappar! :} x
 




Mini

Vilken trevlig överraskning, det var just på deras sida jag hittade dig. ;)

Kika gärna in på min blogg! :)
Big kisses from Mini.

Svar: men naww, vad söt du är! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-11 at. 17:38:58
Din blogg/hemsida: http://ministhoughts.blogg.se
johanna

skönt att träna! vill också göra det, måste bli frisk först bara!

Svar: mhmm, I knoow! D: jag brukar träna fast jag är snorig, fast man ska aldrig träna om man har ont i halsen. det kan vara farligt :c
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-11 at. 21:30:49
Din blogg/hemsida: http://tigermysig.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!