11 juli

Har i princip vaknat för någon timme sedan, och sitter nu och pysslar med vårt hemliga projekt! Ska bli så kul att få avslöja det för er sedan - jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla det! :} Nu ska jag fixa iordning lite frukost och lite persikoté till det, och sedan blir det en heldag framför datorn med pyssel. Ska försöka hinna uppdatera bloggen emellanåt också! x
 




Stephanie

sv: Ja det är verkligen sorgligt :(

Svar: usch usch! :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-11 at. 11:10:50
Din blogg/hemsida: http://stephaniesbilder.blogg.se
Stephanie

SV:Vi vet inte riktigt, men jag skulle ungefär två veckor, så det är klart att den inte klarar sig utan sin mamma speciellt länge :( Jag vet inte hur länge en älg klarar sig utan sin mamma men ett föl diar ungefär var 10:e minut de två första veckorna, så det kan ju inte vara jättelänge. Älgar behöver ju också mat...

Och tack så jätte mycket btw :) Roligt att du gillar den, jag är inte riktigt klar än men man får ta det lite i taget :P

Svar: alltså jag skojar inte, jag blir aldrig klar med min design helt, haha! :D håller på att småändra helaaaa tiden haha :DD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-11 at. 13:13:26
Din blogg/hemsida: http://stephaniesbilder.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!