19 juli

Ahh, idag har det varit en helt galen dag! :} Var först på stan en snabbis och lämnade tillbaka ett av mina shoppingfynd som jag gjorde när jag senast var där. Köpte en annan liten sak istället, slänger upp bild senare! Kan ge er som ledtråd att den luktar så himla gott! Sedan blev det en sväng till Willys, handlade lite lax, och sedan hem för att bara vända och gå upp till Coop för att titta om de fått in mitt favoritschanmpoo, vilket dem inte hade. Sedan blev det promenad hem och testade ett Zumba-pass för första gången. Ni vet - framför datorn hemma? Riktigt kul! Har ni testat på det? :}
 




ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oh vad fina nyanser :D

Har faktiskt en Zumba-dvd men har (tyvärr) aldrig använt den .. :P

Svar: haha, tack! :D använder typ bara två av dem i alla fall - vet inte varför riktigt! :} jaha, jag tycker att det var superkul, men det är så svårt att följa med i alla stegen så till slut står man ju bara och fladdrar omkring hahaha :DD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-20 at. 01:55:23
Din blogg/hemsida: http://adaras.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!