23 juli

God förmiddag på er! :} En sak som kanske inte är så underbar idag är det dåliga vädret som jag har förstått inte bara drabbat Örebro, utan resten av Sverige också? Usch! Får försöka springa om det klarnat upp ikväll, eller imorgon kväll istället. Har kommit in i den där fasen där jag får lite smått abstinens om jag inte gör någonting fysiskt om dagarna, vilket var längesen jag kände. Skönt att ha kommit igång igen med träningen!
 
Saknar the big apple :(




emma

fina bilder, speciellt den första! :D
sv. haha ja de är rätt höga! men platån är med hög så det gör ju det lite lättare iaf :D

Svar: åh, tack så mycket! :} älska new york, RIGHT?! :O
ahaa oki! :o det låter ju faktiskt bra! men jag skulle inte våga, skulle ramla och dö haha :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 12:58:14
Din blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Maria Larsson

Åh, massa kärlek till bilderna! Min största dröm är att åka till NY!

Svar: new york är det bästa som har hänt mig! :D mina föräldrar har varit så gulliga och har tagit med mig dit två gånger. det är det bästa jag har gjort i mitt liv. :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 19:39:52
Din blogg/hemsida: http://misscm.blogg.se/
Felicia - mamma till Liam

Åh saknar också New York. Bästa staden. Om jag hade pengar och tid skulle jag flytta nuuuuuuuu! Fast ah, bo lite utanför kanske nu när man har barn :<

Svar: jag vet! :D alltså new york är ju drömmen! när var du där? :D <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 09:56:37
Din blogg/hemsida: http://sachiko.se
Lucy Ewelyn ♥

Vill se fleeeer bilder!

Äh! Sluta klaga, nu får ni ha det dåliga vädret, vi här nere i Skåne har haft höst i veeeeckor! Nu har vi fått lite sommar! Äntligen :D :D

Svar: jaa, jag kan posta lite flera bilder! :D
hihi vad skönt för er! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-25 at. 00:09:55
Din blogg/hemsida: http://lucy-ewelyn.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!