Blue jeans with slippers

Är otroligt sugen på alla dessa saker nedan, speciellt jeansen! :} Just nu finnes bara ett par blåa jeans i min garderob, och det skulle nog behövas ett par till för att fylla ut kollektionen. Ska nog lägga en order snart, för de skulle passa så bra till de där söta slip-in-skorna från Friis & Company. Har för mig att jeansen kommer ifrån New Look - världens bästa hemsida som alltid levererar dödssnygga plagg. x
 




Therese

sv; Tack så mycket du med! & du har jätte fin blogg, verkligen! :) KRAM

Svar: men ååh, vad gullig du är! :D tack så mycket, har suttit och gjort om den hela dagen idag så är helt slut nu! :((( kramkram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-26 at. 20:36:22
Din blogg/hemsida: http://theresefagerlund.myshowroom.se
thesswester - inte som alla andra

ååh ge mig allt!!

Svar: kände lite så också när jag satte samman kollaget :( åhh, vill verkligen ha allting! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-27 at. 12:24:44
Din blogg/hemsida: http://thesswester.favs.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!