Hemklickade

Jag kunde inte låta bli när jag såg dessa söta ballerinaskor på Smartgirl.se, så jag bestämde mig för att klicka hem dem! :} Sååå söta är dem, och jag hoppas verkligen att de är lika fina i verkligheten som de är på bild, men det tror jag nog. Får dem väl någon gång nästa vecka förhoppningsvis, och bilder kommer! x
 




josefine

Jätte fin blogg! :D

Svar: men ååh, tack så hemskt mycket! :o och GUD vad söt du är! :D ääälskar ditt långa hår.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-27 at. 14:15:00
Din blogg/hemsida: http://joseefiiinee.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!