...dance, dance, like it's the last, last night of your life

Ända sedan jag hittade denna låt för någon dag sen så har jag inte kunnat sluta lyssna på den! :} Så otroligt söt och mysig sommarlåt, även fast det är en cover så tycker jag faktiskt att denna är mycket bättre än originalet. Kan inte hjälpa det, men Her Bright Skies kommer ju alltid att vara mina och Amandas grabbar ;>





Amandaaaaaaaaaaaaaaaaa

åhhh <3<3<3<3<3 AWESOMEEEE LÅÅT!! :D

Kommer nöta sönder den nu xD HBS asså, vilka gudar! <33



Det är våra pöjkar det :>

Kommentaren skrevs den: 2012-05-07 at. 21:28:29
Din blogg/hemsida: http://lunacii.blogg.se/
Jessica

her bright skies gör den riktigt bra!

Kommentaren skrevs den: 2012-06-03 at. 20:43:23
Din blogg/hemsida: http://jessicalilith.blogspot.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!