Tvättandet av skorna

Slängde ner mina vita Converse i vasken och tvålade in dem - jag kände knappt igen mina egna skor när jag såg dem, så smutsiga hade de blivit efter helgen och allt dansande, haha! :> Får hoppas att de kan bli lite snyggare tills helgen, i alla fall något renare, annars får det bli ett par nya skor så småningom, såg att det hade gått hål i sulan på dem också, haha! :'D Fattar inte hur jag går med fötterna riktigt! Kommer kanske med en uppdatering senare om hur dem blev, haha! x

Update: De blev faktiskt mycket renare - men jag fick ett tips av en läsare, som sa att jag skulle slänga in dem i klorin i tvättmaskinen, och det ska jag nog minsann prova! :} (Eller kan man göra det för hand kanske? Tänkte så att sulan inte går sönder...)





jessica

det bra med vita converse är ju att man kan köra dom i klorin;)

Kommentaren skrevs den: 2012-05-02 at. 17:26:16
Din blogg/hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
sandra

kanske inte så bra idé att tvätta dem med händerna, speciellt om du ska använda klorin, haha :3

Bara slänga dem i tvättmaskinen :)

Kommentaren skrevs den: 2012-05-04 at. 14:54:36
Din blogg/hemsida: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Natalie

Vet du om det finns något sätt att tvätta själva sulan?:)

Kommentaren skrevs den: 2012-05-06 at. 17:40:10
Din blogg/hemsida: http://nanoko.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!