13 september

Min förkylning håller på att lägger sig sakta men säkert, vilket känns helt underbart måste jag ju säga! :} Äntligen kan jag slappna av lite på nätterna och inte behöva stoppa i mig massa alvedon, hostmedicin och halstabletter. Får hoppas på att jag blir helt frisk till nästa vecka i alla fall - har ju seminarium på måndag igen. Hmm.. Vi får se helt enkelt! Idag ska jag och Erika storhandla lite på Willys - behöver lite kalkon och lite grönsaker och mer frukt. Ska kanske träffa Isak ikväll också och äta middag, mysmys! :} 
 
Btw, det kommer fler videobloggar så fort jag har blivit friskare - det är ingen idé att filma om jag måste pausa och hosta varannan minut liksom, men det förstod ni nog! Kramar på er!
 




Lucy Ewelyn ♥

Älskar färger!

Åh måste med köpa frukt! Bara två äpplen kvar.. katastroooof!

Svar: jaa, den färgen är såå fin! :D frukt är så himla gott, och man blir ju så pigg också!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-13 at. 13:15:17
Din blogg/hemsida: http://lucy-ewelyn.se
Emelie

Så häftig färg! Cool! :) KRAM

Svar: jaa, jag älskar den tröjan! :} så himla fin är den! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-14 at. 11:05:54
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!