23:05

Kom hem från Marcus för ett tag sedan, och har varit där och vilat upp mig i helgen. Känner mig på bättringsvägen faktiskt, så imorgon ska det nog inte vara några problem att ta sig till skolan igen. Skönt! Har rätt mycket att göra i veckan faktiskt, ska till läkaren, fixa ett nytt pass och beställa ny medicin. Utöver det har vi ju grupparbetet i skolan och bloggdesigner att göra på fritiden. Får lägga träningen åt sidan tills jag blivit av med förkylningen så att jag inte överanstränger mig. Riktigt besviken över att det stoppar mig nu när det snart är dags för invägning - är så himla sugen på att se om det ens gett några resultat än. Hoppas verkligen på det!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!