Nya träningskläder!

Har ätit en ordentlig frukost idag och nu är det dags att ta sig upp till gymmet! Får hoppas att jag klarar en timme idag, men jag får känna efter så att jag inte överanstränger mig eftersom jag nyss varit sjuk. Som jag skrev tidigare, så var jag på stan i torsdags och inhandlade lite nytt. Bland annat blev det nya löpartights, sockor och en ny sportbh från Ginas sportavdelning. Ska prata med någon på gymmet idag också om att installera ett nytt program för mig, så att jag börjar med vikterna igen, även fast jag tycker att det är så himla tråkigt. Det blir nog bra! : )
 




JUNITJEJ

Träningen blir roligare med snygga träningskläder!

Svar: Jag veet - det är ju verkligen så! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-28 at. 14:31:01
Din blogg/hemsida: http://www.junitjejen.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!