Nykomlingar i garderoben

Här är mina nya svarta jeans som jag hittade på Rut mfl. igår! De sitter otroligt tight på mig - men de töjer sig nog eftersom det bara är bomull och elastan i dem. Tycker nämligen att Drdenims jeans är riktigt sköna och de bästa jag testat hittills, men de slits ner så himla fort tyvärr. Jag kan därför tycka att det kan vara bra att se sig om efter ett par bättre leggings och jag får hoppas på att dessa är minst lika bra. 299 kostade dem i vilket fall, vilket är lite billigare än mina gamla favoriter. Hoppas hoppas!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!