6 augusti

Ni vet när man har tränat ett tag och äntligen har börjat känna sig lite lättare? Visst är det den bästa känslan i världen? Det var riktigt längesedan som jag kände just den känslan faktiskt, och nu är jag där igen. Är så himla stolt över att jag lyckats ta mig hit igen. Riktigt stolt! Och det ska man vara när man väl bestämmer sig för någonting tycker jag, och sedan klarar det. Nu är det bara att köra på tills resten av kilona är borta! :}
 
- Bild hämtad från min Instagram ♥ -
 




mariekarolina

Ja det är en otroligt skön känsla :) Och vad duktig du är! :)

Svar: Jaaa :D Verkligen! Tack så hemskt mycket söta du! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-06 at. 18:40:59
Din blogg/hemsida: http://mariekarolina.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!