18 december

Vad kul att det är så många som varit inne på min blogg redan! :o Är det någonstans som jag syns som jag ännu inte vet med mig? Jättekul i vilket fall som helst - hoppas verkligen att ni stannar kvar här! Försöker skriva så intressanta inlägg som möjligt, men som sagt, ibland är det allt svårt att hinna med! :}

Igår var jag helt utslagen av mensvärk, var nog en av de värsta gångerna det här året. Ni vet när man vet varken ut eller in? Usch, då är man inte rolig att vara med minsann. Tur att jag har världens finaste pojkvän som kommer och tar hand om mig. Gullegosen. ♥
 
Idag ska jag fortsätta med att jobba, både till mitt eget företag och för A-Energi AB/Elementfläkten! Har massor att göra i mitt eget företag - imorgon har vi deadline för Sportmodeagenturen. Helt galet! Får snabba mig så att vi hinner klart under torsdagen där. Kul med leverans på ytterligare ett projekt!
 




Malin - MalinBelle.com

Ida (adaras.se) nämnde att du gör bloggdesigner i hennes webb-tidning, det kanske är därifrån? :)

Svar: Jahaa, det är det nog ja :o Skrev hon om det idag eller? Vart ju helt chockad! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-12-18 at. 17:30:55
Din blogg/hemsida: http://MalinBelle.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!