1 februari

Var igång och på g hela dagen igår! :} Det började med responsgruppen på morgonen, som gick bra. Jag hade inte hunnit skriva så mycket eftersom att jag prioriterat c-uppsatsen dagen innan, men jag försöker lösa det idag istället. Svårt att ha två kurser parallellt egentligen - men så är det just nu bara. I vilket fall som helst så mötte jag upp Mackis sedan och vi gick och lunchade. Sedan gick vi på stan och shoppade lite! Supermysigt. Och nu sitter jag och skriver på mitt pressmeddelande som ska lämnas in klockan 13. Stressigt värre, men man måste lära sig att kunna producera mot en deadline. Det är viktigt tror jag.
 
Ikväll ska jag och Emma gå ut - har längtat hela veckan. Var som sagt ett tag sedan vi var ute och dansade nu. Tror att det var innan jul? Ska se om jag inte lyckas klämma in ett träningspass efter deadlinen också - kanske hinner skriva på c-uppsatsen också lite om jag har tur. Vi får se! :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!