11 februari: Stockholm!

Ska snart springa till bussen faktiskt, men jag tänkte skriva ett litet kort inlägg innan bara! :} Ska hem till Stockholm nu och vara hemma några dagar och skriva på c-uppsatsen. Imorgon kväll ska familjen på Johan Glans och se hans nya turné - World Tour of Scandinavien. Ska bli superkul alltså! Hoppas att alla får må bra tills dess bara - men det löser sig. Ska bli skönt att få lite miljöombyte faktiskt, även fast jag måste skriva hemma. Nu måste jag sluta skriva, ska lägga ner datorn och sedan gå! Kram så länge.
 

 




Amandaaaaaa

Waaaaaaa!!!? Vi måste ses o ha girltalk nån dag!! Är så nervös inför Oslo att jag knappt kan äta xD Åker på torsdag. Säg till om du har tid för en fika eller promenad eller nåt ^^ <3

Svar: Vet inte om jag hinner.. är bara hemma tills på onsdag förmiddag. :/ <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-11 at. 12:38:55



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!