5 februari

Åh, fick hem min nya jacka från New Look som jag beställde för ett tag sedan! :} Längtar tills det blir vår så att man kan få användning för den. Passade riktigt bra tycker jag - var nästan figursydd på mig faktiskt. Är alltid lite tveksam till om armarna går i ärmarna - men det fungerade jättebra. Precis som Erika har jag någon jack-fetisch - vet inte vad det är - men man kan ju inte ha för många jackor! Som sagt - supersnygg, och jag är jättenöjd!
 




Maria Larsson

Jättesnygg är den ju på dig! :D

Svar: Åh, tack så mycket sötnos! :D <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-05 at. 21:40:01
Din blogg/hemsida: http://misscm.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!