Fyra veckor tillsammans!

Igår firade jag och Marcus fyra veckor tillsammans. Galet hur snabbt tiden faktiskt går! :} Förstår inte riktigt att jag har haft tid för en pojkvän samtidigt som jag skrivit uppsats + läser en kurs vid sidan om. Min andra kurs har jag ju i och för sig inte kunnat prioritera eftersom att jag valt att lägga allt krut på uppsatsen istället. Igår hjälpte Marcus mig med det sista - innehållsförteckningen - och sedan skickade jag in den till vår handledare. På måndag får vi reda på om den håller för seminariet - men det bara måste den göra! Håll tummarna nu.
 




sandra

Åh, jag älskar din nya design!!!

Svar: Awww :D Blir ju såå glad. Tack så hemskt mycket! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-02-24 at. 00:08:04
Din blogg/hemsida: http://oneoftheboysx.blogspot.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!