20 januari

Ska packa för första skoldagen på den nya kursen som startar imorgon. Hoppas att det är roligare än vad jag kan döma av schemat - alldeles för mycket att göra på så kort tid. Har ju c-uppsatsen att skriva också. Och träning att genomföra - men man får väl pussla ihop detta på något vis. Väntar på att Marcus ska hämta mig, ska sova hos honom ikväll så att det blir lite närmare till skolan imorgon. :}
 




LILITH - boktokig mamma med Borderline

Det där ständiga livspusslet man försöker att få ihop på något sätt. Tänk vad skönt om man kunde släppa det lite och bara vara, men det är jag värdelös på.

Svar: jag känner lite så också! D: orkar inte med att det är så mycket man måste göra hela tiden. passa in ALLT typ. hur fan ska man hinna? xD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-22 at. 18:01:18
Din blogg/hemsida: http://lilith.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!