29 januari: Les Miserables & plugg

Blev både kondition, vikter och lite mattövningar idag på gymmet! Hann faktiskt med mer än vad jag trodde - är stolt över mig själv faktiskt. Sedan blev det hem och laga lite lunch, ta en dusch och sedan åka till skolan och ha föreläsning. Var intressant faktiskt - nästa uppgift innebär att skriva pressmeddelanden. Spännande - ska börja imorgon på mitt! Efter det mötte jag upp Mackis och åkte in till biografen för att se Les Miserables. En bra film skulle jag säga - musiken är helt fantastisk och skådespelarinsatserna är riktigt bra. Själva filmen i sig var rätt förutsägbar, men den berörde verkligen. Grät för första gången på bio någonsin, haha! :} Har ni inte sett den - se den!
 




Y A S M I N E

Åh gråta på bio, det påminner mig om när jag satt och storbölade till en film. Saken var den att jag var den enda som satt där och snyftade, det var liksom bara mig man hörde. Haha

Svar: haha men åh! :D jag har aldrig gråtit på bio - men nu var det tydligen dags! rätt mysigt ändå. tur att min boyie var där och kunde trösta mig liksom, haha!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-29 at. 23:36:47
Din blogg/hemsida: http://medy.blogg.se
Rebecka

Fina bilder du har på din blogg!
Alla säger att den är jättebra, får nog ta och sen den kanske :)

Svar: men åh, tack så mycket sötnos! :} glad jag blir!ja, den är bra - men lite förutsägbar tyvärr.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-31 at. 06:04:27
Din blogg/hemsida: http://rebeckamercedes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!