Beställt;

Vet inte riktigt om jag håller på att fastna i "hipster"-facket haha, men jag kände att dessa två tshirts bara behövde få flytta hem till min garderob efter all hype och alla bilder jag sett! Tror att de kostade runt 125 kronor styck, vilket jag inte tycker är så farligt alls. Hoppas att de kommer så snart som möjligt bara - eBay kan vara lite småsegt ibland måste jag säga .. :cc 
 




cecilia dijkstra

Du borde alltid lägga ut namnet på säljarna :D eller för min plånboksskull kanske du inte borde det..

Svar: haha, ja, det kanske jag borde börja göra! D: haha, åh. är du också student som jag är?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-08 at. 16:43:42
Din blogg/hemsida: http://pervo.blogg.se
Maria - Passion for heels and fashion

Den till vänster - YUM!

Svar: åh. vet. wantzzzz!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-08 at. 16:46:11
Din blogg/hemsida: http://shoemania.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!