Most wanted items

Galet mycket snyggt ute i affärerna just nu måste jag säga. Fast jag tycker ju att det är lite väl tidigt att börja investera i pastellfärgerna redan i januari? Mars skulle jag säga - men då är det väl redan dags för sommarkläderna. Synd att det är så lång vinter i Sverige - annars hade ju allting varit perfekt! Då hade man ju kunnat gå i vårkläderna redan nu. Längtar tills solen kikar fram igen! :}
 




Erica

Ledsen att jag inte har en blogg men jag måste veta var linnet är ifrån?
Tacksam för svar :)

Svar: aha! :o det gör inget! det är från Cubus! :D asfint!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-12 at. 23:32:00
ida

åh,vart är koftan & skorna ifrån?

Svar: koftan och skorna är ifrån lindex faktiskt! D: koftan har jag sett i butik men inte skorna.. men de kommer väl! haha.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-01-27 at. 22:13:44
Din blogg/hemsida: http://eldflickan.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!