Chorizo-middag!

En del av er som har kommenterat på min blogg har varit intresserade av att veta vad jag brukar käka. Därför tänkte jag försöka att lägga upp bilder på den mat jag äter nu när jag har startat mitt träningsprogram igen. Till middag idag blev det en blandsallad (babyspenat och krispsallad), paprika, soltorkade tomater och parmesanost tillsammans med en chorizo-lättkorv. Supergott!
 
Jag gick faktiskt upp till gymmet och tränade en timmes kondition idag, trots min mensvärk. Fick nästan dåligt samvete för att jag annars inte skulle få så mycket annat gjort idag. Det gick jättebra faktiskt - körde crosstrainer och sprang på löpbandet, men skippade spinningen på grund av min värk. Just när jag tränade så kände jag inte så mycket av min värk, men så fort jag stannade och stod still så började det göra ont igen. Klappar mig själv på axeln ändå, haha! Nu är det bara att köra på! :>
 
 




Alexandra

Så roligt att se din glöd, önska jag hade den med!
Jag undrar oxå om du är sugen på att uppdatera min design lite? är sugen på en ny med lite mer färg och nya bilder, även sån stil på texten som du har i inläggen! Känner du att du har tid och lust kan du väl mejla! =D
Kram!

Svar: Men jaaa, såklart att jag har det! :) Jag mailar strax sötan. Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-02 at. 20:59:11
Din blogg/hemsida: http://charliesmammaa.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!