Finally!

Nyss landade ett mail i min inkorg från Nelly, där det stod att deras populära och supersnygga Spikes återigen landat i deras lager. Jag har suktat efter dessa skor hur länge som helst nu, så jag gjorde faktiskt en beställning. Hoppas bara att de är lika fina i verkligheten - men det tror jag nog. Kan knappt vänta tills de trillar ner i min brevlåda! :} Att man kan bli så himla glad för ett par skor alltså, haha. ♥
 




asta

Har likadana fast vita och dom är superfina men du kommer göra illa dina fötter mot nitarna en hel del :/ :) kram xx

Svar: Åhh :D Jaså, hur då illa? :( Vad är det man gör liksom? Kram på fina.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-10 at. 17:57:32
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
asta

han råkar alltid slå in skon i andra foten liksom, man får några rivmärken men men! kram xx

Svar: Åhh, jahaa.. vad synd :< men man får lida lite pin om man vill vara fin. Lite i alla fall. hihi. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-11 at. 01:11:19
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!