Gårdagens val

Igår så blev det en väldigt långsam dag som började i sängen eftersom jag var helt utslagen av min tjejvärk. Usch. Det är verkligen en av de värsta sakerna i livet som man måste stå ut med. Sedan bestämde jag mig för att hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Då kändes det jättebra efteråt! Jag och Marcus bestämde oss sedan för att handla lite mera mat till mig och sedan mysa lite hos mig, sötnosen åker ju hem och är borta i flera veckor nu. ♥
 
Det blev en väldigt enkel och ledig klädsel igår med pilotisar, en löst sittande tee från h&m, dr denims och sneakers från Nelly.
Inget smink heller - så skönt att låda huden vila!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!