Tummen upp!

Får bli en lugn kväll ikväll faktiskt - med lite plugg och lite serier. Skönt att bara få inte göra någonting egentligen, men jag blir så lätt uttråkad. Ska fortsätta att skriva lite till på min inlämningsuppgift innan jag går och lägger mig i sängen. Kanske söka lite flera jobb - det är spännande att vara på jakt, men mindre kul om man inte får något. Hm. Svår balans det där. Men det är bara att vara ihärdig, så lönar det sig nog får vi hoppas!
 




sandra

Hej! Jag såg på din instagram att du började med Jillians 30 days shred, har du gjort färdigt en månad och om du har, såg du några resultat efter?

Jag hade tänkt att börja med den igen :D

Svar: Hej! :) Nej, jag gjorde inte klart den. Jag började min viktminskningsresa med den, gjorde den i ungefär en vecka innan jag gick över till att gymma igen.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-07-16 at. 23:01:06
Din blogg/hemsida: http://teenageedream.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!