Braided shopper

Ända sedan jag såg att Zara säljer en sådan här väska så kunde jag inte släppa den helt. Speciellt när jag fick hålla i den i Paris och se hur den verkligen såg ut. Så otroligt fin! Jag klickade mig runt på eBay innan jag äntligen hittade en billigare version och idag så beställde jag hem den. Det skulle ta ungefär en månad att få hem den, men det känns verkligen som att det kommer att vara värt väntan efter denna godbit. :}
 
 
 




felicia

snygg :)

Svar: Åh, tack! : ) Jag veet, jag bara älskar den. Såg att Zaras väska var på rea nu, men den var fortfarande dyrare än den jag beställde från eBay. Tur där! : ) Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-26 at. 15:23:22
Din blogg/hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!