Första träningspasset på tre veckor

Hallå på er! :> Det gick jättebra på gymmet idag faktiskt. Mycket bättre än jag trodde efter det långa uppehållet med både min förkylning och semestern med familjen till Paris. Idag blev det ett konditionspass med 2 km på löpbandet som uppvärmning, 20 minuter spinning och 32 minuter crosstrainer. Imorgon ska jag försöka mig på mitt styrkepass kombinerat med kondition igen! Det var riktigt längesedan som jag gjorde mitt helkroppsprogram nu - kommer ju få träningsvärk utan dess like haha! Men det är det värt alla gånger när resultatet visar sig! :]
 
 




B E L L A S D I A R Y

Du är så duktig! & en sjukt bra inspirationskälla för många ♥

Svar: Men åh, tack så mycket sötan! : ) Glad jag blir. Måste bara lyckas keep it up nu, sen är jag tillbaka på banan igen hiih. Puss och kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-27 at. 20:06:12
Din blogg/hemsida: http://bellasdiary.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!