Fräsch start!

Blev en supergod frukost idag också - bestående av samma hälsoyoughurt med vaniljsmak och frysta hallon. Så himla fräscht och så gott. Och så lite kaffe på det innan jag satte fart med det sista på bloggdesignen jag jobbat med i veckan åt en supersöt tjej, som heter Lisa. Är så himla nöjd med resultatet, ska göra ett inlägg om det lite senare idag! :}
 
Senare idag så blir det förhoppningsvis ett besök på stan med Emma! Det var längesedan vi sågs, så det ska bli så himla roligt att ses igen. Vi ska gå på stan och titta lite i affärer och se om man kanske hittar någonting. Jag ska försöka se om jag inte kan hitta ett nytt och vårdande schampoo för mitt torra sommarhår. Funderar på att se om de har något från K-pak, RedKen eller Morrocan Oil. Vi får se vilket det blir!
 
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!