Gårdagens klädval

Men godmorgon på er! :}
Idag så vaknade jag med världens mensvärk, men den gick konstigt nog över när jag hade druckit mitt kaffe och ätit min frukost. Skönt! Ska snart gå upp och träna mitt långa pass igen - ska nog öka crosstrainern till 40 minuter idag från mina tidigare 30 mins. Sedan blir det spinning i 20 minuter och 10 minuter rodd som avslutning! Gött! Har hittat en massa bra musik också, så idag känner jag mig verkligen peppad till träningen. Ska ta en alvedon innan jag går upp bara, så att värken inte sätter in när jag väl är på gymmet. Fy!
 
» Här är i alla fall gårdagens klädval; blusen jag har på mig är från ebay, halsbandet från new yorker, örhängena från bikbok, plånboken och nagellacket från gina & jeans från drdenim. ♥
 




Johanna, makeup, naglar och trams!

Blusen var jättefin, du med såklart! :)

Kommentaren skrevs den: 2013-06-05 at. 17:50:22
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!