Just nu suktar jag efter...

Har precis ätit klart middag med familjen den här midsommaraftonen - och dagen idag har bjudit på fint väder! :} Solade lite tidigare på dagen och hjälpte sedan mamma med inköp inför kvällens middag. Vi grillade kött med olika sallader och tillbehör, och avslutade med en jordgubbstårta. Mums! Men nu får det vara nog med godsaker på flera månader - längtar efter träningen och den hälsosamma maten som jag brukar äta vardagligen.
 
Satt och pysslade ihop ett litet collage på saker som jag verkligen skulle vilja inhandla och lägga till i min höstgarderob lite senare i år. Längtar verkligen inte efter vinterkylan som jag vet kommer att komma snart, bläää. Men det blir ju alltid lite roligare med snygga kläder att ta på sig! :}
 
 




Anna

Linnet va skitsnyggt!

Svar: Jag veet - det är från Nelly har jag för mig! :} Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-22 at. 14:40:31
Din blogg/hemsida: http://mycherrykicks.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!