Möte på stan

Var superhärligt att kunna gå upp till gymmet i bara t-shirt och leggings - då är det sommar på riktigt! Gick faktiskt superbra på träningen imorse, men jag hade så mycket träningsvärk att jag bara inte kunde göra mitt styrkepass efter konditionen var gjord. Men jag blev rejält svettig vill jag lova - känns superbra i kroppen såhär efteråt! :} Allt som allt blev det 42 minuter crosstrainer och 20 minuter spinning på det. Nu när jag har så här bra musik i telefonen går träningen hur snabbt som helst ju. Love it! 
 
Sedan tog jag bussen upp på stan och pratade lite med Xtravaganza om deras viktminskningsprogram, men jag gillar inte riktigt deras metod med att inleda programmet med soppor. Det gillar jag inte, så jag är lite skeptisk. Men den mentala träningen lockar verkligen, och är något som jag måste jobba på för att komma ikapp det som hänt min kropp. Och sedan är det bara att fortsätta köra på med träning och bra kost. :]
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!