Sängläget med Gossip Girl

Förra gången jag hade min tjejvecka hade jag också ont i halsen om jag inte minns fel, eller i alla fall någon slags halsbränna. Och nu har den kommit tillbaka. Ska snart gurgla mig igen med saltvattenslösning för att förhoppningsvis döda alla bakterier. Med allt folk på stan igår under Marknadsaftonen i Örebro så är det inte så konstigt att det fastnade något i halsen på mig. Usch! :(
 
Så resten av kvällen får det faktiskt bli Gossip Girl och sängläget, men det känns helt okej också faktiskt. Vila upp sig behöver väl alla göra någon gång ibland kan jag tycka! Och speciellt när man precis fått sommarlov! 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!