Tillfrisknande

Mår lite bättre i halsen idag, men det har fortfarande inte gått över helt. Förmodligen kommer det att bli sängläget hela dagen idag också, så att jag ska bli frisk. Ska försöka att göra klart några bloggdesignsbeställningar också lite senare, beroende på hur jag mår. Känns så dumt att bara ligga här och inte göra någonting viktigt alls. Men det är väl så det är att ha sommarlov kanske, haha! :}
 
Saknar min pluttis lite extra mycket just nu också, vill ju inte smitta honom med det som jag har åkt på precis. Hmf. Får se om vi kanske kan ses i slutet av helgen åtminstone, innan jag åker hem till Stockholm. Hoppas hoppas! ♥
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!