Burton & Depp

Vad skulle jag göra utan eBay? Så många shoppingfynd som jag har gjort där under all tid som jag varit användare går nog inte ens att sätta fingrarna på. Hittade denna t-shirt med Johnny Depp och Tim Burton på häromdagen och blev förälskad direkt och idag klickade jag hem den för runt 150-lappen! :} Hoppas att den trillar ner i brevlådan snart!
 




Sofie

Så snygg! :D

Svar: Åhh, jag vet! :D Tack!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-19 at. 12:09:11
Din blogg/hemsida: http://annasofiekarlsson.sajk.com
sandra

Fanns det fler?? åh jag vill också ha :o

Svar: Jag vet inte! D: Det verkar ju inte så tyvärr.. Men du får söka på ebay så kanske det finns andra säljare som säljer ett likadant plagg.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-22 at. 01:48:10
Din blogg/hemsida: http://oneoftheboysx.blogspot.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!