C-uppsats-seminariet

Verkar ha gått bra för vår c-uppsats ändå! :} På seminariet idag så hade examinatorn inte alls speciellt många anmärkningar, och det känns superskönt. Kanske till och med kan hoppas på ett VG som slutbetyg? Sedan kan jag faktiskt ta min examen som Digital Mediedesigner - äääntligen! Helt galet att faktiskt vara klar med utbildningen redan nu, även fast den tagit lite längre tid än vad jag trodde och vad som är avsatt. Är verkligen stolt över mig själv och arbetet jag lagt ner på allt skrivande.
 
Ikväll kommer Mackis hit och tills dess ska jag svara på lite mail och ordna med lite bloggdesigner. Kommer att bli en bra eftermiddag och kväll tror jag. Imorgon ska vi rätta till c-uppsatsen och sedan skicka in den för betygsättning. Spännade att se det slutgiltiga omdömet!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!