Maybelline: Smoky Eyes Mascara

Köpte också mig en ny mascara i veckan och valet föll på denna från Maybelline. Fungerar faktiskt riktigt bra - gillar att den är så himla svart i sin färg. Passar mig bra som gillar sotade ögon, både till fest och till vardags! Ska försöka att lägga upp en före och efter-bild sedan så att ni får se hur den fungerar för mig lite senare hade jag tänkt. Finns på Cubus just nu för 99 kr! :}
 




felicia

Den kanske man ska testa :)

Svar: det tycker jag absolut att du ska göra! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-03 at. 16:52:46
Din blogg/hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!