Memories & old pictures;

Kopplade in min externa hårddisk för att leta efter bilder på mig och en kompis från när vi var mindre, och stötte på alla dessa bilder. Det är så galet svårt att förstå hur fort tiden faktiskt går - man har ju varit med om så mycket bara på några år! :} Tror de flesta håller med mig om att det både hänt bra och dåliga saker. Hittade bilder från min "emo-period" som kanske kunde vara kul att dela med mig igen. Tror att jag har lagt upp några av dessa förut möjligen? Minns inte riktigt. Dessa bilder är från åren 2OO7-2OO8 och min gymnasieperiod alltså.
 
» Finaste, finaste Louie, Amanda, Anton, Steffi, Emma, Clara och Matt-san; ♥ ♥ «
 
 
{ - Tack för alla fina minnen ni har gett mig - tycker det är viktigt att uppmärksamma detta då & då - }




Emelie Fratzl

Så himla kul med gamla bilder!

Svar: Haha, åh.. jag vet! :} Galet!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-14 at. 23:29:24
Din blogg/hemsida: http://emeliefratzl.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!