New in: Denim shirt

Som jag har letat efter den perfekta jeansskjortan - har tittat överallt, och alla jag har provat har inte passat för modellen varit för snäv över bysten :< Men nu har jag äntligen hittat en som sitter som en smäck - kanske att den är något lång, men slitningen på den och färgen är perfekt! Tacka vet jag New Look - denna hittade jag på rean för en hundralapp ungefär. Snagged it!
 




Sofie

Tack för tipset!
Har också varit ut efter något liknande! :D
Dessutom visste jag inte att New Look hade en hemsida och absolut inte att de skicka till Sverige! Får pengar på måndag, får se om grejerna jag vill ha finns kvar då :D

Svar: De är rätt snabba på att leverera - typ en veckas tid oftast. Inte så farligt alltså! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-20 at. 16:38:06
Din blogg/hemsida: http://annasofiekarlsson.sajk.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!